Personel Hareketliliği
Gelen Personel
İkili Anlaşmalar ve Protokoller Kapsamında Gelen Akademik/ İdari Personele İlişkin Süreç
- Araştırma, eğitim, gözlem, ziyaret, bilgi, görgü artırma vb. amaçlar kapsamında yurt dışından Üniversitemize gelmek isteyen akademik ya da idari personel Üniversitemiz İkili Anlaşmalar ve Protokoller Koordinatörlüğü web sayfasında yer alan Başvuru Formunu doldurarak https://isbirligi.kastamonu.edu.tr adresine gönderir.
- İkili Anlaşmalar ve Protokoller Koordinatörlüğü’ne gelen Başvuru Formu ilgili Enstitü, Fakülte, Yüksekokul ya da Meslek Yüksekokulu Birim Koordinatörüne iletilir.
- Enstitü, Fakülte, Yüksekokul ya da Meslek Yüksekokulu Birim Koordinatörü tarafından incelenen Başvuru Formunun ilgili birim yönetim kurulu tarafından uygun bulunması halinde hazırlanan imzalı karar yazısı İkili Anlaşmalar ve Protokoller Kurum Koordinatörüne gönderilir.
- Üniversitemiz İkili Anlaşmalar ve Protokoller Koordinatörlüğü tarafından da imzalanan yazı akademik ya da idari personelin Başvuru Formunda belirtilmiş olduğu e- posta adresine gönderilir.
- Üniversitemiz tarafından kabul edilen akademik ya da idari personel İkili Anlaşmalar ve Protokoller Koordinatörlüğü internet sayfasında yer alan gerekli belgeleri tamamlayarak ön kaydının yapılması ve belgelerin kontrol edilmesi amacıyla belgelerini Üniversitemiz İkili Anlaşmalar ve Protokoller Koordinatörlüğü’ne getirir.
- Üniversitemiz İkili Anlaşmalar ve Protokoller Koordinatörlüğü tarafından kontrol edilen belgeler akademik ya da idari personel tarafından ilgili Enstitü, Fakülte, Yüksekokul ya da Meslek Yüksekokulu Birim Koordinatörüne iletilir.
- Gerekli yazışma ve hazırlıkların zamanında tamamlanabilmesi için başvuruların geliş tarihinden en geç 2 ay önce yapılmış olması gerekmektedir.
Giden Personel
Formlar